Keppi Ya ciddi bi faranjit gecırıyorum oğlum 3.5 aylık. Acildeki doktor bunu verdı. Kullanan var mı emzırırken?
ezgizehra Keppi emzirme ve hamilelikte kullanılan bir antibiyotik içiniz rahat olsun gebelik kategorisi b . Güvenli
a_prince_mom Ben de kullandım diş ameliyatı için. Bir sorun olmadı. Sormuştum doktora, bir sıkıntı yaşamazsın demişti. Siz yine de bol su içmeye özen gösterin. İlacı da uyku saatlerine göre alın. İçiniz daha rahat eder.
[silindi] Mastit olduğumda kullanmıştım alerji yapınca başka bir antibiyotiğe başladım yani emzirirken kullandım