Busrazumra https://www.hizliresim.com/gvea352 https://www.hizliresim.com/lj8uicb kızımın sadece kollarında var ama sürekli sıfır kollu sizce isilik mi? Sudocrem sürdüm ama hiç bi etkisi olmadı? Öneriniz var mı? Şimdiden teşekkürler
Burcuckmk Busrazumra benim.bebegumde boyle oldu doktor hergun suya sok ama gun aşırı sabunla dedi hatta gunde bir iki defa su dok vucuduna dedi ve hamezic krem verdi sürdüğüm gun rahatladi kuzum
Ayaz13 Busrazumra isilik canım daha sabah doktoruna aynı fotoğraftan attın ve ne yapacağımı sordum. Hamazinc krem önerdi 3x günde kullan dedi
Bade28 Busrazumra sıcak normal olması ben bile oldm siliyorum ben ara ara gün içinde bide azaldı gibi
Busrazumra Burcuckmk hım o zaman sadece suyla yıkayayım ben sabunluyodun çünkü hamazinc bende de var ilk onu sürdüm ama pek bişey fark etmemişti
Burcuckmk Busrazumra sabunsuz yikamak fayda etti bende canim deene bide mustelanin atopik ciltler icin olan nemlendiricini onerdi
Erayalpp Busrazumra yaz bebeği güzel diyordum bende ama bebeğim hep isilik olup duruyor bu kısmı kötüymüş
Busrazumra Erayalpp valla bebeğim hep sıfır kol kolları oldu bezi var poposu bile olmadı MaşAllah nazar etmimde 😂😂😂 enteresan geldi bana 🤔
Erayalpp Busrazumra benim bebeğimde atletle duruyor kollar boyun altı sırtı yüzü hep isilik yaa dr fuci diye krem vermişti 5 gün kullan dedi ama onun sayesine geçti şükür
Vsle Busrazumra sıcaktan olmuş canım bizde de oldu doktora gittik sıcaktan dedi doktor kaşınıyorsa krem yazabilirim dedi kaşınmıyor şükür. Dalin sabunla yıkıyorum güzelce kurutup sudocrem sürüyorum. Biz de işe yaradı.
Ayca_ogun1 Busrazumra benim bebeğimde de çok oldu isilik hemde hep duş aldırdığım halde sonra Gül suyu ile vücudunu hep sildim çok iyi geldi