Bebeğm 4 gün önce hastalandı ishal ve kusma vardı doktora götürdüm ilaç yazdı. ( Bebeğim 7 aylık) ishal durumu geçti fakat kusması hala devam ediyor hemde ağız dolusu kusuyor ne yerse. Burnundan geliyor. Bu durumu yaşayan yada bulantısını çözüm bulan varmı. 2 gündürde kaka yapmıyor. Çok kustuğu için yapmadığını düşünüyorum