Evde klima kullanıyorum nerdeyse 24 saat açık ağızda burunda kuruma yapıyo açmadığımda kışında doğalgazda aaynısını yaşar diye aldım ben manuel kendim açıp kapattığım bir marka aldım ama durunuz varsa zamanlama ayarı alın derim yoksa uykunuzdan kalkıp kapatmak zorunda kalıyorusunuz uzun süre açık kalmaması gerekiyor çünkü