Taze_anne33 Merhaba, bu kutular her ayın belli bir günü mü belli oluyor kime çıktığı? Sürekli hesaba bakmak gerekiyor mu?
Esraa- Taze_anne33 her ayın böyle sonlarına doğru çıkıo. Bu zamnlarda kontrol edin güncel bonus soru gelio. Onu cvplayn. Zaten o ayın hediyesi sze uygunsa çıkar.
ikibabybirmom harley ya ben anlamadım bu ay mail olarak geldi denebunu kutusu seni bekliyor diye girdim ama kutu falan yoktu niye öyle oldu acaba
ikibabybirmom harley Dolmamış tı aslında 2 gün 45 dakika vardı süre dolmasına ama niye yoktu anlamadım bakalım nasip bidahaki aya artik
gercektenyetooo harley bana cıkmış bu adrese ücretsiz gönder diyorum ama aynı kalıyor neden acaba bilginiz varmı
harley gercektenyetooo adres ekleyip bakın.ekliyse de bi şey yanlıştır yukarı kaydırıp tekrar bakın bildirilere