Gündüz uykusu iyi ama gece zor uyuyor. Sürekli çırpınıyor yatmak istemiyor. Uyanıkken sıkılıp ağlıyor, eline poşet, oyuncak diş kaşıyıcı falan veriyorum. Gözümün içine bakarak ağlıyor yani kucak için. Uyuttuğumda ise uykudan birden kabus görmüş gibi ağlayarak uyanıyor. 4 ay 6 günlük kızım. Geçen hafta aşı vurunduk sonra böyle oldu. Atak dönemi olduğunu düşünüyorum.