Sevgili anneler benim bebeğimin yüzünde yuvarlak yuvarlak böyle kızarıklıklar oluştu doktora gittik kortizonlu krem verdi ama 1 kere sürdüm daha çok kızarttı sanki geçiyo gibi olsada yeri hep pütür pütür belli alerji olabilir yediğine dikkat et de dedi ama nasıl geçiricem napıcam bilmiyorum şampuanını ve çamaşır ilaçlarını da değiştirmeyi düşünüyorum en organik doğal olan ne önerirsiniz