idilolo Merhabalar, minnoş 27 günlük oldu, uygulamaya göre atağa 1 gün kalmış ama bu hafta atak özelliklerini gösterdi hep, uykusu şaştı, gazı çok oldu, memede kalmak istedi, ağladı, huysuzlandı. Bu haftalarda oluyor di mi? İlk bebeğim hiç bi bilgim yok.
oyku_moms1 idilolo benim ki 36 günlük kuzum geçen hafta da benim kızım öyleydi hep ağlıyordu memede uyumak istedi huzursuz du çok şükürler iki gündür rahatız
10sare idilolo canım çok normal dünya ya. Alışmaya çalışıyor güven kazanmaya çalışıyor korkma sakin ol keyfini çıkar indirme koynundan orda rahat o geçici bir şey cnm