Yusuf20 1 yaşına kadar düzenli 1 yaşından sonra sadece kış aylarında d vitaminine devam ediyorum. Demiri 9.ayda testle başlayıp 3 ay kullanıp daha sonra arada bir demire baktırarak devam ediyorum. Mesela 4 yaşında oğlum 5 ay önce baktık demiri düşük çıktı. 3 ay verdim. Şimdi 2 ay sonra kardeşi 9 aylık olacak onun demirine bakarken abilerine de baktırırm eksiklik varsa başlarım.