busralpat ek gıdaya başladığımda suya da başladım. İlk tadımlarda… Doktorumuzun önderliğinde elbette… Mesela 3 gün kuralıyla 1 çay kaşığı elma denettikten sonra 1 çay kaşığı su verdim. 1 tatlı kaşığı denettiysem 1 tatlı kaşığı su verdim arkasından vs. Şimdi bebeğim 7,5 aylık ve ölçmüyorum. Su biberonu var her ek gıda sonrasında ya da gün içinde belli aralıklarla biberonunu veriyorum. İstiyorsa içiyor, istemiyorsa içmiyor zaten.