Satgiray İlk doğum gününde konseptsiz süsledim balonlar astım pasta yaptım maket 1 yaptım. Evde ailecek mum.üfledik fotoğraflarını çektim.
Bu yıl 2 yaşına girecek. Güzel bir pasta 2 yazan mum ve minik mumlar güzel bir elbise.. Etrafa oynasın diye bir iki şisirilip atılmış balonlar. Bitti daha sade daha güzel anlayana dek ve arkadaşları olana dek de böyle yapacağım artık. Konsept büyüsün anlasın istesin ve eğlendiği zaman olsun istiyorum. ☺️