Bebeğim 50 günlük özelikle kırkı çıktıktan sonra gözü sürekli etrafta, yüzüme gözüme baktırmak için ekstra çaba sarf ediyorum,ilk ayında yüzleri incelerdi şimdi gözü hep etrafında, özelikle evin bir odası siyah beyaz oraya girince gözü bizi görmüyor,yan yan gözünü devire devire bakiyor,cok pimpirikli bir anneyim bu normal mi sizce, acaba gözleri görmüyor mu parmağımı yüzüne yaklaştırıncada tepkisi yok