Bademmmmmm Günaydın kızlar bu saatte bebeğini dışarı çıkarip hava aldıran var mı ben çıkarmak istiyorum simdi ama korkuyorum erken mi saat diye bebeğim 3 aylık ve İstanbul’da yaşıyorum çıkarsam sorun olur mu sizler çıkarıyor musunuz bu saatlerde
Cadaloz Bademmmmmm Çıkarın tabi, neden korkuyorsunuz ? Hava çok sıcak olmadan çıkarmanız iyi olur hem ona da çok iyi geldiğini göreceksiniz 😊
Vira Bademmmmmm ben dışardayım şu anda Gebze’deyiz dışarıya kahvaltıya geldik. Kalabalık yerlere sokmazsanız sorun olmaz bence.
BaharDurum Bademmmmmm saat ne olursa olsun çıkarıyorum sıcaksa önlemimi alıyorum yanmaması için soğuksa üstünü ona göre giydiriyorum gece gündüz demeden çıkıyoruz ☺️
haziranin25i Bademmmmmm kafasına şapka tak annesi gezin bol bol. Biz her sabah yapıyoruz bunu sonra eve gelip duş alıp uyutuyorum ❤️
Metehan123 Kiz sen 3 ay boyunca hic cikarmadin mi ben 20 gunluktu piknige gittik 1 aylikken aksaraya gittij 2 aylikken ankaraya gittik 3 aylik oldu marasa gezmeye gittik her aksam parkta aranabiyla geziyoruz eve gelince direk uyuyo hic evde durmadik yani