Selam anneler…
2.5 aylık bebeğim var. İlk dönemde sağdım sütümü gügüsüm şişip ağrıyordu. Sonrasında bebek aktif emdiği için gerek kalmadı sırayla emzirip rahat geçiriyordm. Tekrar sağmak istedim iş öncesi depolamak için artık cok az süt geliyor makineye 30 cc civarda eskiden dolardı biberon. Bebek gelip emince de tazikli süt geliyor yeterli kadar. Sağımda kı sütü arttırmak istiyorum yaşayan başına gelen oldumu?