simgesell Merhaba anneler 50 günlük bebeğim var konak oluştu saçlarında konak önleyici şampuan kullanıyorum kaşları da olmuştu ve kirpikleri şimdi biraz geriledi ama iki gündür göz kapaklari kızarık ? Var mı bu durumu yaşayan acaba
Betim simgesell yanağı kuru gürültülü ve mukuslu kaka da var ise alerji belirtisidir söyledikleriniz.. ama sadece söyledikleriniz ise şampuanı değiştirin bence
simgesell Betim merhaba şampuan mustela yeni doğan kullandım daha sonra konak önleyici olan şampuanı aldım , kirpiklerinde konak olusmustu kaşlarında da şimdi konağın geçtiği yerler kızarık acaba o yüzden mi bilmiyorum
Betim simgesell hımmm , doktora gittiğinizde muhtemelen krem verir ben müsteşarın kremini kullanıyorum aynı zamanda kızarıklık geçiyordu. Kontrole bir götürün