EsraSenam Kızlar 1 kızım var ismi Sena 2. Kızım olacak inşallah ismine Bi türlü karar veremiyorum her gün Bi isim buluyorum bu sefer daha cok kararsız kalıyorum .. Nisa ismini beğendim artık değiştirmeyecem diyorum 🙏😜sizce nasıl güzel mi 😍❤️❤️
nursocum EsraSenam bence kız ismi seçmek daha kolay ☺️ Ben uyumlu isim sevmiyorum ama içinize sindiyse olabilir☺️
Eses20 EsraSenam iyice kafanızı karıştırayım o zaman 😅 bence anlamlı isimler koymak daha mantıklı, nisa kadın demek 😄
EsraSenam nursocum bende uyum aramıyordum ama Nisa denk geldi öyle içime de sindi sizlere de sorayım dedim 😍
zeynepela2 EsraSenam zeynep koyma parka gidiyoruz herkes zeynep diye sesleniyo kızıma koymadan önce bukadar çok olduğunu farketmedim