Erdmalprshn elalemi dinlemeyin aman aglasin oyle ogrenir demeleri cok sacma su konusmadigi donemde aglama disinda bir iletisimi yok bebegin huzursuzlugu, sikintisi sadece aglamayla belli olucak siz de her zaman agladikca yanina gidip kucaklayip sevgiyle yaklasicaksiniz ki bebeginiz size guvenli baglansin suan her ihtiyaci icin size muhtac siz de ona kulak asmazsaniz bebeginiz saglikli bir ruhsal gelisimden uzaklasir. Siz bence ayri bir odada kalabaliktan ayri durun bebegim huzursuz onunla ilgileniyorum diyin malesef sizi o kalabalikta kimse anlamaz aksine bir senin mi cocugun oldu aman ne nazli bebek ne huysuz bebek vs vs diye yorumlarla daha da caninizi sikar. Siz kimseye kulak asmayin bebeginize yumusak ses ve gulumseme ile yaklasin. Elalemi dinleyip strese girip sutunuzun de kesilmesine sebep vermeyin. Evinize donunce hersey yoluna giricek endise etmeyin🌸