Aysegulbozer 2 doz Biontech oldum. Herkesle benzer yan etkiler oldu, bebeğimde yan etki olmadı. Benim okuduğum makalelerde rnaların süte geçmediği ama annenin vücudunda oluşan antikorların sütle geçtiği yazıyordu. Ayrıca uzmanlar aşıların uzun süreli etkisi olmadığını söylüyor. Tabi yaşayıp göreceğiz. Ben oğlum aşı olmadan antikor sahibi olsun diye aşı oldum. Pişman değilim yine olsa yine yaparım 😄