HiraNurveAnnesiii Merhaba hanımlar 🌹bebeklerinizin gelişimi için ne gibi aktiviteler yapıyorsunuz?? Nasıl oyunlar oynuyorsunuz??? Benim kızım 4 aylık ola soldu bu arada 🌸Fikirlerinizi bekliyorum
Damalakkoo HiraNurveAnnesiii oyun kartları var bizde birde ben kitap aldım evet biraz yaşına uygun değil 3 yaş için ama sayfaları çok renkli her sayfaya uzunca bakıyor 🥰çıngırak var birde
AslihanElif HiraNurveAnnesiii 4. Ayında oyun halısındaydık hep çıngırak top veriyodum eline dönme hareketleri yaptırıyodum 4 ay 25 günlükken döndü 😅