AselinAnnesiiiiii 4-5 gündür bebeğimin vücudu bu şekilde. Bu isilik mi? Çoğalmaya başladı. Eğer isilikse ne yapmam lazım? Memlekete geldim ve burası aşırı sıcak burda olmaya başladı 😒 Kalında giydirmiyorum çoğu zaman sadece zıbınla duruyor
Pares AselinAnnesiiiiii sık sık duşa sok terletmemeye bak birde sudocrem sürebilirsin 3 güne kurur böyle yaparsan isilik gibi duruyo
BusUgUr AselinAnnesiiiiii isiliğe benziyor. Hergün duş aldırın. Gümde 3 4 kez bebek temizleme pamuğu ve ılık su ile silin. Ardından bebek losyonu sürün. Bizimde aynı bölgemizde vardı isilik bu şekilde kurudu çok şükür.
eceunverkanra AselinAnnesiiiiii Öncelikle cok gecmis olsun. İsilige benziyor sanki. Sık sık duş aldırmak ve gül suyu isilige cok iyi geliyor tavsiye ederim. Bir de cildini nemlendirici kremle nemlendirebilirsiniz.
cicekannesiii AselinAnnesiiiiii aynisi birebir bebegimde oldu doktor bi takim kremler verdi hergun dus aldiriyorum kepekli suyla oda iyi geldi ve terlememesini sagliyorum cok sukur kalmadi