Arkadaslar ellerim doğumdan sonra egzama oldu ve gecmıyor suan coşmuş durumdalar hastanelerde suan doktor yok 5 hastaneyi aradım normalde huyum degıldır doktora gitmeden ilaç kullanmak ama ellerimden bebeğimi tutamıyorum oyle kaşınıyor ve yara oldu su topladı sizler ne kullanıyorsunuz bu sızı bu agrı nasıl geçer