Dogum yapali 11 ay oldu 6 aylikta hamileyim ama bu aralar asiri bi sanci agri oluyor sezaryen dikis bolgemde patlamasindan korkuyorum sanirim karnimdaki bebek buyudukce ameliyat yeri hala yara oldugu icin sizliyor ne yapabilirim basina gelen var mi ??