123ab Merhaba sonbahar ayları için terletmeyen bir uyku tulumu arıyorum ortalama 22 24 derece olur evimiz ama oğlum çok terliyor araştırmaktan iyice kafam karıştı kullanıp memnun kalanlar paylaşabilirlerse sevinirim
Haziran Evos_ hangi ilde yaşıorsunz?.. ben urfadaym, klima ile odayı 26 lara getiriyorum dışarı 43 falan çünkü…gece sadece içerisinde bir zıbın oluor..ama emmeye kalktıgında gece sırtı yine terli..siz nasıl beceriosunuz bu işi?..
Evos_ Haziran istanbulda yaşıyorum valla bizde de klima açık oluyor içerisi 27 derece falan oluyor ama terlemiyor o şekilde