Asya16 Pedia d kullanıyorum bebeğime (2 aylık ) ve dün kafam nereye gittiyse kaynanama bir çay kaşığı verilcek dedım o da bir çay kaşığı vermiş normal olarak internette baktım zehirleme flan diyo bişey olur mı aynı durumu yaşayan var mı aranız da ? Normalde 3 damla veriyodum günde
oyku_moms1 Asya16 iki gün önce bendenaynı şeyi yaptım bıogıa diye d vitamini verdim çocuk doktoru bir kere fazla vermeyle bişey olmaz dedi. Bir gün sonraki dozunu verme dedi geçmiş olsun ☺️
ggmom Asya16 telaşlanmayın uzun süre kullanımda kalsiyum birikimine sebep oluyor bir kereden sıkıntı olacağını sanmam
Henakiz Doktor unutup fazla doz verirseniz endişelenmeyin, fazlası vücuttan atılıyor demişti. Ama tabii sizinki birkaç damladan da fazla verilmiş, ne olur ne olmaz bir danışın doktora isterseniz.
Misterious Asya16 yok hayır bir şey olmaz. Sizin bahsettiğiniz zehirlenme durumu için kanda asiir miktarda d vitamini depolanması gerekiyor. Öyle damlayı bı kerelik fazla vermekle olmaz
ggmom Asya16 vücuttan atsın diyedir belki ama anne sütünün çoğu su zaten bolca emzir demek yerine neden su 😏 su ver diyen doktorları anlamıyorum zaten asla
Asya16 ggmom bende çok tuafıma gitti gerçekten ıkı gün verdım ıkı günde toplam 10 çay kaşığı vermişimdir başkada vermedim vermicemde saçma geldi su ver demesi