Merhabalar bugün bebekler için değil de kendim için bir soru sormak istiyorum. Bana yardımcı olurmusunuz biz eşimin kuzenleri ile bir yere gittik yaşlarımızın yakın hepimiz evliyiz. Ben kadınların arasına kolay kolay karışamıyorum ne konuşacağımı bilmiyorum hal böyle olunca biraz dışlanan tarif oluyorum. Bu durumu nasıl yenebilirim kendimi göstermek için neler yapabilirim geride kalmamak için kendim olamıyorum aslında kendim olsam beni severler ama böyle sürekli arka planda kaldığım için gösteremiyorum kendimi nasıl kendimi ön plana çekebilirim. Umarım anlatabilmişimdir