Hanımlar kızım 32 günlük ve doğduğundan beri gözü çapaklanıp akıyor. Doktor gözyaşı kanal tıkanıklığı dedi ve netira damla bide göz pınarına egzersiz dedi. Yapıyorum sürekli ama hiçbir faydası yok aksine son günlerde çapak ve akıntı daha çok arttı. Anne sütü denedim çay denedim hiçbiri fayda etmedi. Sizin başınıza geldi mi ? Geldiyse nasıl geçirdiniz?