Kızım 20 aylık olacak daha ben boyle bıse ne yasadım ne gordum. Kızı 9da uyuttum 11de aglayarak uyandı. 3e kadar uyumadı 5 cc calpol verdım 3te uyudu 5te bir agıt kıyamet yok dalmıyor.emzırıyorum mama verdim bu arada gece 2 kez mama verdim normalde ıcıp uyur agladı agladı. Altını degıstım bezine baktım atesi yok. Sonra babası yattı elını falan tuttu yarım saat oyle daldı. Yani sabaha kadar perisan olduk. Neden olabilir suan gozlemledıgmde genel durumu da iyi anlamadım