Merhabalar annler🤭
Bebeğim bugün tam 6 aylık oldu son 1 haftadır kaka sayısında inanılmaz bir artis oldu ishal gibi. Geceleri 3-4 kez kaka yapıyor gunduzleride aynı şekilde ama keyfi normal çok şükür ateş kusma yok sizde bunun nedeni ne olabilir? Bir hekime ciksakmi🙄