46 günlük oğlum.
38.haftada doğdu 3500 gr dı ve 38. Günde 5100 gr oldu
1 haftadır ishaldi bebeğim ve meme reddi yaşadık 5 gündür.Arada sütümü sağıp veriyorum bazen memeyi tutuyor.Dün hastaneye götürdüm kan tahlili temiz probiyotik verildi kaka tahlili yapıcaz bakteri çıkarsa antibiyotik verilecek
2 doktor gördü biri mama takviyesi yapalım dedi diğeri anne sütü sadece dedi
Kafam çok karışık kilo kaybını görünce korktum ama mama da vermek istemiyorum memeyi bırakır diye korkuyorum 😞2 doktor ayrı ayrı söyleyince kafam karıştı
Bebeğim zayıf değil ama bi yandan daha çok verirsw diye de endişeliyim
Siz olsanız ne yapardınız😞