4 ay önce sezaryen ameliyat ile doğum yaptım.3. regl oluşum fakat her seferinde eskiden olan adet sancıma benzemeyen bir ağrı var. Karnımın içinde bu ağrı, kasıklarımda değil. Hatta midem de bulanıyor bu ağrıyı yaşarken. Değişik türden karnımda kramp gibi, sanki gerilme gibi, üşütmüşüm de karnım ağrıyla guruldayacakmış gibi bir ağrı bu tam olarak tanımlayamasam da. Aranızda sezaryen sonrası böyle tanımlayamadığı değişik bir ağrı hisseden var mı acaba arkadaşlar