Benim kızım da çok az kilo almıştı geçen ay 100 gr kadar, şimdi havalar sıcak diye devam sütü, ek gıda filan almıyodu. Devam sütünü yaptıktan sonra dolaba koyuyorum, aynı şekilde diğer yemeklerini de. Sıcak olunca yemediği devam sütünü, böyle çok soğuk değil de onu ferahlatacak şekilde soğuk olunca kana kana içiyo. Minyon bi bebek, erken de doğdu. Bu gibi durumlarda doğum kilosu, doğum boyu önemli. Kızım 2470 gr/ 47 cm doğdu. Geçen 7.ayında 100 gr almıştı 7300 idi. Bakalım haftaya gidecez kaç olmuş olacak 8.ayında şimdi.