Yenianne11 seni bilmiyorum ama benim göğüslerim yumuşadı sonra sütüm azalmaya başladı canım. Bizde doktor önerisi ile mama + anne sütü gidiyorduk. Geceleri emzirdim hep. Sonraları doymaz oldu , emdi emdi süt gelmedi ağladı. Bir kaç kez böyle oldu. Sonra kilo artışı tamamen durdu o ay. Çiş yapması azaldı. Farzımahal günde 5 dolu bez alıyorsam 3 e hatta 2 ye düştü. Mamayı arttırdık. 6 aylık olmak üzere kızım, sütüm tamamen kesileli 2 ay oluyor. Yani iki aydır sadece mama ile besleniyor