Rabiamhmt o herkese aldırmayın doktor ne diyor? Bebiş sağlıklı mı? Emmesi kakası çişi iyi mi? Gerisi fasa fiso kiminin 2 aylık 10 kilo olur kiminin 2 aylık 4 kilo olur karşılaştırmak da insanı daha büyük çıkmaza sokuyo🤷🏻♀️ Doktorunuz önermiyorsa mama vermeyin, bol bol emzirin ve kilonun genetik olduğunu unutmayın eğer siz veya eşiniz zayıf bi bebekseniz dünyaları verseniz bebeğiniz zayıf olabilir bu büyük bi ihtimal 😌 benim kızıma da neler neler dediler mama meme gittim içtiği mamanın sağıp verdiğim sütün emzirdiğim dakikaların hesabı yoktu çocuk ayda en fazla 600 gr alıyordu🤷🏻♀️ Şimdi 3 yaşında çok şükür sağlıklı akıllı boyu posu kilosu yaşıtlarının önüne bile geçti😌 yani sağlıklı olsunlar da doğan büyüyor gerçekten siz de etrafın boş laflarıyla kendinizi üzdüğünüzle kalıyorsunuz 🤷🏻♀️