Merhaba ıyı geceler 😊 benim 7 günlük bebeğim var göğsümün birini emiyo uyuyup kalıyo bende diğerini sağıp öyle iciriyorum değişimli olarak sıra sıra emmesi cok güzel maşallah bi sıkıntı yok ama ben doymuyordur diye diğerinide sağıp iciriyorum onuda iciyo cişi kakası normal 5 6 dan fazla cişli bez yapıyo kakasını bugün 3 defa yaptı gazını cıkarıyo cok şükür 🙏 benim sormak istediğim kendi bi göğüsümü emince bırakıyo sizce doyuyormudur yoksa böyle devam mı edeyim bi sakıncası olur mu tecrübesizim kimim kimsemde yok soracağım o yüzden yazıyorum lütfen 🙏 tesekur ederim şimdiden