0znur Bebegimin ateşi var, hicbir bilgim yok ne yapmam lazım. Annemin yaptığı gibi soğuk bez koymak istedim cok agladi, kucagimda uyuyakaldi. Uyandiriyim mi
Reyna 0znur hayır şuan ateşi var sayılmaz üstünü inceltin biraz takip edin yükseliyormu diye bakın müdahele etmenizi gerektiren biley yok
Sarikuzumalp 0znur Ateşi yok derecede sayılır. Üzerini inceltin biraz sadece biraz daha yükselirse soğuk değil ılık bez koyun. Ilık bir duş aldırın.
Yusufali06 0znur o günlerde benimde bebeğimin ateşi biraz yükseldi acile gittik yarım saatte Bi ateş ölçerek gözetim de tuttular. Ateşi 37 37.2 37.5 diye yükselmeye başladı 37.9 oldu yine birşey demediler 38 olunca artık bu çocuğun ateşi var dediler. Yani sizin bebeğin ateşi yok bile. Geçmiş olsun yine de İnş yükselmez 🌸
GoGirl 0znur 37 yi gectigi zaman atese meyilli oluyor ustunu inceltin takip edin bebeklerde 37.5 ustune dikkatvetmek lazim 1 hafta once oglumu hastanede 37.5 gormeden birakmadilar serumdan snr
Oykumm_21 0znur ailenizde bugüne kadar havale geçiren kimse yoksa ateşe hemen müdahale etmeniz gerekmiyormuş vücudun savunma mekanizmasıymış iyileşmek için vücuttaki mikroplarla savaş veriyo normal ama sınırın üstüne çıkarsa tabiki doktorunuza gidin
ipekkizz 0znur 37 ates sayılmıyor bebeklerin vücutları genelde sıcak oluyor havalarda malum birde kucakta olunca daha da sıcak oluyor. Bebekte de huzursuzluk falan yoksa korkmayın takip edin 🌸