Yigit-polat0102 123kubra123 ben doğum yapalı 6 ay oldu hala adet olmadım bende merak ediyorum sizin postunuzdan bende yararlanırım☺️
irva 123kubra123 Yoğundu baya ki hala öyle 8.5 ay oldu doğum yapalı 40 başı oldum ben.Bir ay normalse diğer ay yoğun geliyor bir de uzun sürüyor yani önceden 3 günde biterdi şimdi 1 hafta çekiyorum çok sinir bozucu.
meva_mom Kızım 1yasina girdiğinde bende oldum.Normal adet gibi ilk sinir yaptı bende ama ddiger olduklarım gibi değil baya fazlaydı bu sefer