Mavi2021 Merhaba sevgili anneler mayısın 17sinde kızım dunyaya geldi 1 buçuk aylıkken çok net bir şekilde anne diyordu biz tesadüf olmuştur falan diye guluyorduk 2 aylık olduk ben konuşurken bana cevap olarak resmen anne diyor hatta videoya falan da çektik artik çok sık söylemeye başladı çünkü babası baba kelimesini öğretirken gülerek aynı tonda anne diyor keşke izletme şansım olsaydi artık ağlarken de anne diye aglamya başladı başına böyle bişey gelen yada duyan var mı bilinçli mi diyordur yoksa öylesine mi ses çıkartıyor sizlerin de fikrinizi almak istedim.
GokturkAlp Mavi2021 Evet oğlumda anne diyordu 2 aylıkken, anne diye ağlıyordu. Herkes şok oluyordu. Bilinçle söylemelerine imkan yok diye düşünüyorum. Bence tamamen tesadüf.
Melankoli Mavi2021 Oğlum da anne diye ağlardı:) ama bilinçsiz elbet. 9 aylık şimdi, 1 aydır biliçli olarak emme diyordu 2-3 gündür de anne diyor.
Mommysharkdoodoodoodoo Bilinçsiz diyorlar anne kelimesi en kolay çıkan seslerden oluşuyor ağlarken ınga anneye dönüşebiliyor mesela. Benim oğlumun da var öyle bir videosu ama bilinçli olarak anneyi 9 aylıkken söylemeye başladı.
Mavi2021 Mommysharkdoodoodoodoo Agalarken haklisiniz da kızım baya gülerken anne diyor çok net bir sekilde bazen annem diyorum anne diye karşılık verip gülmeye başlıyor başka hiç bir nida agu vs kullanmadan sizin de böyle miydi ?
GokturkAlp Mavi2021 28 aylık şuan. Evet bir dönem anne demesi kesildi. Hatta meme de der yakında sizinki 😊 bilinçli olarak önce baba dedi, 8-9 aylıktı. Sonra anne demeye başladı.
ikbil20 Benim kızım da ilk aylarında anne derdi özellikle ağlarken anne diyerek ağlardı. Bu tamamen çıkarabildiği seslerle alakalı gerçekten anne demek istediği için değil :). Çünkü bebekler 1 yaşına doğru bilinçli olarak anne, baba der.
Mommysharkdoodoodoodoo Mavi2021 evet canım öyleydi agu demeden anne diyordu ama bilinçsizce. Bilinçli söylemeye başladığında anlarsınız demek istediğimi
Mavi2021 Mommysharkdoodoodoodoo Cevabiniz için çok teşekkür ederim 🙏🏻😍 Allah o günleri görmemi de nasip etsin bu bile o kadar mutluluk verici ki 😊
Mavi2021 dominantteyze Fotoğraf falan yükleniyor da video yükleniyor mu tam bilmiyorum keşke gosterebilsem
Mommysharkdoodoodoodoo Mavi2021 ben de size izletmeyi çok isterdim ben de ilk duyduğumda aslında videoya normal çekiyordum beklemiyordum 2 kere seslenişimde anne demişti 😁😁😁 o anneeeeğ diyince anneeeem diye şaşkınlık yaşamıştım… Şimdi aşkım bitanem hayatım çilekli sütüm diyor Allah o günleri de görmeyi nasip etsin size
Mavi2021 GokturkAlp Biz de esimle ilk anne mi dicek baba mi diye iddaya girmiştik ben kendimi kazandım varsayıyorum😂 bence bilinçsiz de olsa sizin için de ilk anne demiş 😍
zarifhanim Benim kızım da ağlarken anne diyordu bir haftalıkken bile, herkes söyleme kimseye nazar değer diyordu ama bilinçli söylediğini sanmıyorum. Şimdi dört aylık, agular falan aldı yerini ☺
Esrkrc Benim kızımda söylüyor Biz de şaşırmıştık en başta🙈 başkalarının yanında da söyleyince herkes aaa anne dedi diyor. 7 aylık olacak hala söylüyor. Bi iki gündür de ‘mam mam ‘diyor. Ben de İngilizcesini de söylüyor diye dalga geçiyorum😂