Bebeğim 23 aylık erkek ve inatçı. Sütten kestim bütün kahve sürdüm içmedi gitti geldi baktı içmedi. Süt ve süt ürünleri tüketmiyor. Yine de normal sütü şekerli, Pınar devam sütü, nesquik kakaolu süt hepsini denedik normalde de biberon çok sevmez mama bile 4. Ayında bıraktı suyu hep bardakla ve pipetli sulukla içer. Sütü hiçbir şekilde içmiyor. Uykusu geldi salladık uyumadı sarıldık uyumadı oyuncaklarını uyuttuk o yatmadı sessiz çizgi film açtık 40 dk izledi uzanarak ama kapamadı gözlerini ağladı 3 saat boyunca ağlamaktan kustu ve asla susmadı bütün apartman ayağa kalkınca mecbur süt veriyim dedim kendisi tiksinmiş göstererek yıkadım emin oldu öyle içti ve direk uyudu. Ne yapabilirim uyku İçin bilmiyorum kafayı yemek üzereyim.