beyazkelebegim Ilık banyo yaptırdım. Şimdi baktım 37,8 başka napabilirim ? 3 saat önce calpol verdim şuan tekrar versem bişey olur mu ?
Ozlem_1995 beyazkelebegim soğuk kompres yapabilirsin 6 saat aralıkla dönüşümlü calpkl ve pedifen ver 38, 5 üzeri olursa doktora gitmelisin
GokturkAlp beyazkelebegim tekrar yarım ölçek calpol iş görür, birşey olmaz. Ilık suyla ıslattığınız bezle kol içlerini, bacak arkalarını silebilirsiniz. İnşallah düşer ateşi.
rla beyazkelebegim kateşiniz düştü mü saat sabah oldu ben hla ugrasyorm ates 37.2 asagı inmiyor suruptan snra biraz iyi snra yine 38.5 falan bide geceleri cıkıyor bir inmedi siznde öylemi
Hiranur2010 Zalimsin merhaba benim de şuan kızımın ateşi var 37,7 ne yapayım calpol verdim başı yanıyor çocuğun uyudu şuan üstünü çıkarsam üşümez mi
Zalimsin Hiranur2010 yok eviniz kaç derece bilmiyorum ama kışın hastanede benim kızımı sadece bezle bıraktılar. Şimdi zaten havalar sıcak ya bence soysanız daha iyi olur
Elaagokce Direk soğukla sakın temas ettirmeyin dış ateşten düşer ama vücut içi yanar Rabbim El Şafi ismiyle şifa versin inşallah
rla beyazkelebegim bgn götrdüm evet bogazda ve kulakta kzıarklık var dedi ama ates olnca problem bu saat oldu beklyrm bir anda 38 pluyr snra 37
rla beyazkelebegim hayr malesef ilaç verdide etki etmediki antbytk br kez kuallndm henüz orda brsey ypmadılar acil doktoru vardı insan ztn güvenemyr
beyazkelebegim rla çok az bi azalma var gibi ama şimdi antibiyotik vericem. Augmentin verdi sizin düştü mü