Erenin_annesiiii Kızlar covid aşısı olduktan sonra adet oldunuz mu gününüzde geldimi veya gecikme yaşadınızmı??
Sevgilimmm Erenin_annesiiii birkac gün erken oldum ben de şaşırmıştım ama etki edebiliyormis bir yerde okumuştum. Ben biontech oldum
GokturkAlp Erenin_annesiiii adet olduğum gün aşı oldum, bayada güzel oldum yani. Kesilme, azalma vs olmadı.
Erenin_annesiiii Sevgilimmm anladım canım ben sinovac oldum adet belirtilerimde oldu ama adet olmadım
Erenin_annesiiii GokturkAlp anladım canım kişiden kişiye de değişebiliyor demekki bende adet belirtileri yaşadım ama adet olmadım