63 günlük bebeğim doğduğundan beri mama takviyesiyle besliyordum sütüm yeterli gelmiyordu ve memeyi hiçbir zaman doğru düzgün tutmadı. Sütüm artık hepten gitti sağıyorum 20cc bile çıkmıyor, oğlum beni emmiyor göğsüme geldiği anda çığlık çığlığa ağlıyor kafasını geri çekiyor, çok ağladığı zaman reflüsü daha da azıyor ve o da sinirlendiriyor sakinleştirmek çok zor oluyor haliyle bende stres küpüne dönüyorum. 3 gün önce ablam geldi yani görümcem, yine zor bela tutturmaya çalıştırıyoduk memeyi sonra dedim abla sen bi dene tutucak mı. Ablam denedi ilk bin20 saniye falan istemedi memeyi sonra tuttu 10 dakika bırakmadan emdi. Sonra ki günlerde de verdiğinde yine tuttu hiç skıntı çıkarmadan ama bana gelince tutmuyor, hem üzüldüm bi yandan da midesine anne sütü gitti diye sevindim ama şu an beni artık hiç tutmuyor. Göğüs ucum yok, ablmın üçüncü çocuğu olduğu için hepsi de emdiği için onun ucu var. Ben bunun meme reddi olduğunu düşünmüyorum öyle olsa ablamı emmezdi. Ne yapmam lazım memeyi tutması için? Emmesini o kadar çok istiyorum ki. Çünkü bu 2 ay boyunca hiç mememde ablamd durduğu gibi sakin durmadı, gülücükler atmadı bu durum biraz üzdü beni, zaten o konuda kendimi yetersiz hissediyorken öyle görünce onu daha da arttı, bu durumu yaşayıp sonunda düzelen var mı?