Poypoy22 Kizlar selaaam, 1 aylik bebegim var bebegin gogsu tamamen bosalttigini nasil anliyosunuz? Uzun emsede sıktığımda hep sutum geliyo emin olamiyorum 😔
jap Poypoy22 memenin tamamını sık ucunu değil. İçinde sertlik oluyo süt dolu olduğu zaman. Hepsini boşalttığında da yumuşak oluyo 😁
pinkfreud Poypoy22 Bence meme tamamen boşalmaz sürekli süt üretiyor çünkü vücut. Bebek çektikçe arkadan geliyor. Ben inanmıyorum memenin boşalma konusuna.
Prenses-annesi1 Poypoy22 14 aydır emziriyorum hiç tamamen boşaldığını görmedim. İlk başlarda şişlik olurdu emdikten sonra o şişlik geçiyodu geçene kadar emzirirdim sonra terbiye oldu göğüsler 20 dakika emzirmeye çalışırdım büyüdükçe istediği kadar emdi zaten
idilolo Prenses-annesi1 göğüslerin terbiye olması ne kadar sürede gerçekleşiyor, emzirme sonrası sızlama oluyor, normal mi?
Prenses-annesi1 Zynpck0101 evet benim şuan bile şişlik hiç yok normale döndü ama sıkınca fışkırıyor sütüm
Prenses-annesi1 idilolo ne zamandan sonra terbiye oldu hiç hatırlamıyorum emerken sızlıyordu sonrasındada yapıyordu sızlama bendede