Hohomoromu Rabiamhmt denize gitme imkanını varsa en güzeli tuzlu su yoksa eğer sık sık duş aldırın poposunu her bez degisttrrken yıkayın
Zolizo Rabiamhmt %100 doğal gül suyu. Mis gibi oluyor. Aynı zamanda uzun süreli havalandırmak ve popişi yıkamak da iyi geliyor.
Fulyaalin Nefeshiramm neden hasta olsun ki csnim ben en az 5-6 kere suya sokuyorum havuz aldık havuzuna koyuyorum oynuyor sonra yıkıyorum hergun mutlaka isilige böyle çare bulduk başka çözüm bilmiyorum
Nefeshiramm Fulyaalin kaç aylık benim ki daha 2 aylık bende hergün suya soksam ama kafasını yıkama sam olurmu korkuyorum banyosunu yaptıeamıyorum
Fulyaalin Nefeshiramm korkma canım küveti yokmu koy kuvetine su dök en azından hasta da olmaz merak etme havalara bak zaten sıcaktan terlemekten isilik oluyor ben Ekim ayında doğum yaotim 8 aylık şuan doğduğundan beri hergun yıkarım heo tek başıma yaptım
Sevgilimmm Rabiamhmt benim bebeğim vücudunda isilik var dün doktora yazdım şurup ve krem söyledi. Bepanthene ve bactroban kremi karistir sur dedi. Şurup kullanmayacağım ama kremi alacağım yarın . Ayrıca burada orjinal gül suyunun da iyi geldiğini okumustum