Rabiamhmt sakın kendinizi üzmeyin benim bebeğimde doğduğunda 2750 idi sonrasında2450 ye kadar düştü mama meme devam ettim sonrasında iştahı azaldı mamayı istememeye başladı bende çok üzülmüştüm ama doktorumun söyledii şuydu kilolu bebek sağlıklı demek değildir bebeğin sağlıklı bu duruma alış her bebek kendi durumunda değerlendirilir kaç haftalık doğdu vb o yüzden asla kıyas yapma ben yaptım ve kendimi mutsuz ettim olan sütümde azaldı bol bol poztif düşün 🌸🌸