mihrosum 2 saat boyunca odadan çıkmamam olmaz, ilk 45 dk uyumuyorsa odadan çıkarmalısınız ama oynamak içşn, oturmak için değil. Odada daralmıştır,temiz hava alsın, ışık açmadan kucağında pışpış yapabilirsin. Gezmek isterse de ben gidip yatıyorum, gece herkes uyuyor, bende uyucam, sende birazdan yanıma gelip, yada odana gidip uyuyabilirsin diyebilirsiniz. Gidin yatın, o da bir sür sonra geşio yatacaktır canı sıkılınca. Bizde böyle atlattık o dönemleri.