Zeynada 10aylık kızım 3haftadır gece uykuya geçmekte zorlanıyor.geceleri ağlama nöbetleri geliyor.emzik dahi almıyor.kendini atıyor inletiyor resmen.çok çaresiz hissediyorum asla susturamıyorum.aynı durumu yaşayan var mı yardım lütfen.korkuyorum