Arkadaşlar kızım 1 yaşında hem meme hem aptamil mama hemde ek gıda almasına rağmen şuan kilosu 7700 gr boyu ise 70 cm doktor biraz geride oldugunu söyledi kan tahlilide temiz çıktı .. yemeklerden çok yemiyor hiç denecek kadar az yiyor sizce ne yapmalıyım kilo alması için önerisi olan varmı ? Yemeği nasl sevdirebilirimm