Eylosunannesi o gunlerinde 9-10 saat hic ayrilmadan memede kaldigini hatırlıyorum tuvalete bile gitmiyordum. Herkes o kadar cok kiziyordu ki sütün yok bebek ac kaliyor mama versene diye aksine bebegim orada rahatliyordu. Annemle ablamla hatta esimle bile kavga ettim memede kalmasi gerekiyor diye birkaç kez bana inanmayip mama verdiler sonrasinda bebek hep agliyordu hep gazi vardi baktilar degisen birsey yok agetirip bebegimi bana verdiler ben o uykusuzluga yorgunluga razi oldum sizinde cok gununuz kalmamis. Bebeginiz gazini cikaramasa bile 2. Ayindan sonra beslemeden sonra 15 dk asla yatimayin hem reflu hem gaz icin arada yuz ustunbir yastık uzerine yatirin gazi icin rhat olur. Kolik olmasına mama katki sagliyor illaki mama ile gaz aliyor. Mamanin sindirimi gec oluyor sute gore biberonda bitince birakiyor doyuyor ama emmeye doyamiyor bosta olsa emmek istiyor cunku