Kızlar bu ne sıcak ve rüzgar var napicagimi şaşırdım . Devamlı rüzgarlı dışarısı cami açsak rüzgar kapatsak pisiuoruz. Kızım gece uyuyamadi. Klima açtık kaç dereceye getirmem lazım klima altına yatırdım mecbur ama yukarı veriyor havayı . 29 dereceye ayarladım umarım rahatsız etmez çok tereddutteyim