Şeker başlı başına zararlı zaten 3 yaşına kadar uzak tutmamiz lazım şekerden, bize bebeklikten itibaren şeker verildiği için hepimiz bugün bu kadar çok şeker tüketiyoruz, ne kadar geç şekerle tanıştırırsak verirsek o kadar iyi bizim için sağlık açısından. Eşinize şekerin hiç bir faydası olmadığını hatta bağımlı yaptığıni söyleyin. Yani mentosta vermezsin git bari sütlü dondurma ver daha masum birşey ver bu erkekler enteresan sanki bile bile yapıyorlar